Google Analytics Behavior Flow

Google introduce Content Grouping în Behavior Flow

Content Grouping vă lasă să grupați conținutul într-o structură logică ce reflectă gândirea dumneavoastră asupra site-ul vostru. Behavior Flow vă arată o reprezentație grafică asupra fluxului de vizitatori pe site-ul dumneavoastră din punct de vedere al traficului, astfel încât să vedeți pașii urmați în site și în final de pe ce pagină au plecat.

Aplicând Content Grouping asupra Behavior Flow puteți să vedeți acești pași sub structura definită de dumneavoastră. Astfel puteți găsii răspunsuri la întrebări ca „Unde se duc vizitatorii mei care au citit pagina de sport după? Citesc alte știri sportive sau se duc spre o altă secțiune? Sau pur și simplu pleacă de pe site?

Google Analytics Behavior Flow
Behavior Flow

Astfel cu cât setați mai mult „Content Grouping” cu atâta informație puteți descoperii despre vizitatorii dumneavoastră. Google oferă un video despre setarea „Content Groupings”.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>